Sitemizde şuan toplam 1295 film bulunmaktadır.

google Labirent 3: Son İsyan Türkçe Dublaj Full HD izle

( HD ) YDX - TEK PART FEM - TEK PART FAST - TEK PART
FILM BILGILERI 1 sene önce eklendi
Labirent 3: Son İsyan Türkçe Dublaj Full HD izle

Labirent 3: Son İsyan filminin konusunda daha öncesinde Ölümcül Labirent’den ve hapis tutuldukları deney tesisinden kurtulan Thomas ve arkadaşları dünyayı pençesinde tutan W.I.C.K.E.D.’e direnen bir isyancı grup olan Right Hand ile birleşmişlerdir. Fakat Minho W.I.C.K.E.D.’in elinde tutsak olarak kalmıştır. Thomas ve arkadaşlar zor kararlar vereken Minho oradan kurtarmak için zorlu ve büyük bir maceraya atılırlar. Verecekleri her karar yanlızca Thomas ve arkadaşlarını değil tüm dünyayı etkileyecek kararlardır. Labirent 3: Son İsyan Türkçe Dublaj Full HD izle ekip olarak iyi seyirler dileriz arkadaşlar film ile ilgili yorumlarınızı bekliyoruz.

Tür: Bilim Kurgu Filmleri, Macera Filmleri

Yapım: 2018

IMDB Puanı: 6.4

Yönetmen: Wes Ball

Oyuncular: Dylan O'Brien, Ki Hong Lee, Kaya Scodelario

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Labirent 3: Son İsyan Türkçe Dublaj Full HD izle” filminde 69 Yorum bulunuyor.
  1. Menesya - 2 hafta önce demiş ki:

    bbbbb ye katiliyorum bu film boyle bitmemeli çook iyi bir film devami mutlaka olmali lutfen 4 unude cikartsinlar hepinizin uzuldugu gibi bende newte cok uzuldum ama bu bir film o yuzden kendinizi fazla kaptiripda aglamayin cunku bu filmi izlerken bende cook agladim ama siz yinede filmin devami gelecekde tum oldukler geri donecek diye dusunun bu yorumu Turkmenistandan yaziyorum ama gercekden izlemenizi tavsiye ederim hepinize iyi seyirler

  2. leva - 1 ay önce demiş ki:

    film mük ama ben en çok newt a üzüldüm

  3. Bosssasss - 12 ay önce demiş ki:

    Ya 2 yıl araliklarla 1-2-3 seri geldi 3.de son isyan dediği için 4ü gelmez keşke devami gelsede izlesek habire ayni seylerj izlemekten biktimm devamini getirin nolur yaaaaaa 4 ü de 5 i de gelsinnn ❤

  4. Süveyp - 1 sene önce demiş ki:

    Ben bu filmi defalarca izledim ve bu son isyanın çıkması için de ayrıca yıllarca ama yıllarca defalarca diğerlerini izleyip onların devamı olan bu filmin etkisini daha iyi anliyayim diye gerçekten çok güzel bir film olmuş, Thomas ın bu duygusal bağımlılığının bende olması bana hep Zarar veriyor du ben de insanlara hep bağımlı kaldım bunu bana yine insanlar dedi ben hep üzülüyor dum, kurtulmak istiyor dum ama bu filmden sonra bunun bana verilmiş belkide bir nimet olduğunu düşünerek ten gerçekten bu herşeyi çok güzel ortaya koyup benim kalbimde de en iyi film ve en iyi oyuncu olması inşallah hepinize nasip olur diyerek ten iyi seyirler dilerim, unutmayı n bu vereceğini Z zamana degicektir çok uzattım teşekkürler.

  5. nihat ve filim - 1 sene önce demiş ki:

    tek kelime mukkenmel

  6. Yusuf - 2 sene önce demiş ki:

    Film mükemmeldir, kitaptaki hikayeden biraz farkli ama bu cok büyük bir sorun degil

  7. Fidoşka - 2 sene önce demiş ki:

    Filim çok güzel herkese tavsiye ederim ama tek sorun var donduruyor herkesdemi böyle yoksa yalnızca bendemi çünki ne zaman gogleden bişeye baksam hep böyle oluyor

  8. Göker - 2 sene önce demiş ki:

    filim efsane

  9. Gizem - 2 sene önce demiş ki:

    Ya bu filim bi efsane!?!?

  10. FAYT KLUP - 2 sene önce demiş ki:

    Arabanı Tarafım
    Akıllara Zararın

  11. Nebican - 2 sene önce demiş ki:

    Filmin 4. Serisi gelsin devam etsin mükemmel bir film keyif alarak izliyorum

  12. Özkan - 2 sene önce demiş ki:

    Filim mükemmel devamının gelmesini istiyoruz

  13. ufkum - 2 sene önce demiş ki:

    aga be newt’ın çoğu sahnesi duygulandırıcı özellikle de mektubu

  14. Aytac ibra - 2 sene önce demiş ki:

    film çox möhtəşəm idi. Newt ölümüne cox duyğulandım. Tomas,Newt,Minho.cox sevimlidiler.

  15. Yahya - 2 sene önce demiş ki:

    11:11:14 😀

  16. Aleyna Aslan - 2 sene önce demiş ki:

    Ya çok güzeldi inşallah devamı gelir

  17. Zeynep - 2 sene önce demiş ki:

    Film gerçekten müthiş filmin bittmesi gerçekten beni çok üzdü ama kendim olarak söylüyorum filmin bitimine az kala çoook ağladım

  18. Hasan - 2 sene önce demiş ki:

    Efso yani anlatıılması zor o kadar iyi ki iyi değil Muhteşem!

  19. ahmet sema - 2 sene önce demiş ki:

    bu filmi çok seviyorm bütün serilerini izledeim

    ama semayı daha çok seviyorum :))))

    benide anlamınızı umuyorum

  20. ELBİSTANLI - 2 sene önce demiş ki:

    LAN TERESA BÖYLE OLMAMALIYDI 🙁

  21. Ayşe Akkanat - 2 sene önce demiş ki:

    Ben bu kadar duygulanıcamı düşünmemiştim bu film bi başyapıt gibi rol almayı çok istersim belki ama bu bir hayalden ibaret gerçek duyguları gercekten hissettim umarim devami gelir

  22. Hatice - 2 sene önce demiş ki:

    Devamını bekliyorum çok ağladım ya

  23. Esma - 2 sene önce demiş ki:

    İnşaallah 4. Gelir çok istiyorum bunu

  24. mustafa - 2 sene önce demiş ki:

    abi çok üzüldüm ya

  25. Ali - 2 sene önce demiş ki:

    Filmin devemı gelmeli

  26. süleyman - 2 sene önce demiş ki:

    fılmın 1 2 ve seyrettım bunu da ızledım fılmde en basından berı teresa haklı thamson her zaman arkadasları ıcın canıpahasına savastı ama dogru olan teresanın dedıklerıydı fılmın adı son ısyan olması fılmın devamının gelmeyecgı anlamına gelmez aksıne super otesı fılmı gelecek neden dersınız fılmın kıtapları var 5 serı ust ustte herkeze tesekkur ederım bu fılm ıcın

  27. barack obama - 2 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar filmin 2 bölümü daha var ölüm emri ve virüs kodu son bölüm film bitmedi filmin ismine bakmayın

  28. ahmet selman demirci - 2 sene önce demiş ki:

    inşallah 4. bölüm gelir

  29. :) - 2 sene önce demiş ki:

    🙁

  30. Emir Koç - 2 sene önce demiş ki:

    Dikkatli izlerseniz kızın haklı olduğunu görüceksiniz.

  31. Emin - 2 sene önce demiş ki:

    Film müthiş

  32. Emin - 2 sene önce demiş ki:

    Kesin 4ü çıkarmalı

  33. Ağlıyacam! - 2 sene önce demiş ki:

    KİMSEYİ ÜZMEK İSTEMEM AMA.. FİLMİN ADI SON İSYAN YANİ…film bitti sanırım 🙁

  34. Mehmet ali - 2 sene önce demiş ki:

    Ilk önce bu filimin ilk serisini ingilizce hocamız 8.sınıfta izlemişti ozmn 2. Bile yoktu bu seriyi 4 kere fln bitirdim herhalde çok güzel bi filim 4 . Gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum

  35. Adsız - 2 sene önce demiş ki:

    Devamı gelir insallah ya muhteşem bi filmdi tekrar tekrar izlicem

  36. Umut tekdemir - 2 sene önce demiş ki:

    Öncelikle film gerçekten çok iyiydi serisini izledim ve yapımcılarına ve bütün çalışanlar teşekkür etmek istiyoum.Diyeceğim bişey var bu kadar güzel bi filme IMDB puanı nası olurda 6.4 gelir anlamıyorum.7.0 ı geçerse çok ama çok teşekkürlerimi sunarım

  37. aslı - 2 sene önce demiş ki:

    HARİKA BİR FİLİM BÜTÜN BÖLÜMLERİNİ İZLEDİM BAYILDIM RESMEN EN GÜZEL BÖLÜMÜ BU BÖLÜMÜ EN GÜZEL OLMUŞ ŞUAN 4,DÜ SİNEMALARDA HARİKA FİLİM İÇİN TEŞEKKÜRLER

  38. Yusuf - 2 sene önce demiş ki:

    Film efsane devamı gelmeli

  39. bbbbb - 2 sene önce demiş ki:

    4 kesin gelicek çünkü thomesen kanı virüsü yok ediyor ve newt ölmeden bıcak ilk thomese snra newte saplandı yani thomes herşeyi anlicak ve newte aramak için geri gidebilir veya başka şakilde karşılaşırlar benim fikrim bu

  40. Emirhan - 2 sene önce demiş ki:

    film tamamıyla müthiş harika muhteşem çok güzel bir film devamı olmalı

  41. Mery - 2 sene önce demiş ki:

    Ya çok duygusaldı. 4ü de çıksın

  42. mehmet - 2 sene önce demiş ki:

    efsane film keşke devamı olsa

  43. kadiratay - 2 sene önce demiş ki:

    4. gelsin direk yaa direk izlicem

  44. muhammet - 2 sene önce demiş ki:

    abi devamı gelsin dicem ama imkansız filmin ismindende belli son isyan ama çok iyi ya

  45. tuanana - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel 3 bölümününü yani bütün bölümleri ful 1 günde izledim lütfen devamı gelsin

  46. Esma - 2 sene önce demiş ki:

    çok ama çook gzl bi film ya keşke bitmese .-.

  47. BozQurd - 2 sene önce demiş ki:

    ABİ BU FİLM COK COK COK COK GUZELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

  48. Mert - 2 sene önce demiş ki:

    Mükemmel bir filmdi hele sonu

  49. xx - 3 sene önce demiş ki:

    Mükemmellll. İnş 4 de gelir.

  50. Resul - 3 sene önce demiş ki:

    Harika. Türkçe izlemek Süper.

  51. Fatma - 3 sene önce demiş ki:

    Cok gzuel yaaa kesin izleyin bnce

  52. dylon - 3 sene önce demiş ki:

    olağanüstü bi film . bence 4.cüsü gelicek gibi . izlenmesi gereken bi film kesinlikle . şahane tek kelime ile kim bu yorumları okuyosa hiç düşünmeden izlesin bağımlı olur kaç kez izledim aynı tad aynı zevkle heyecanla hiç eksilmeden .. tebrikler . thomasan newt ve mino şahanesiniz

  53. Feyzanur - 3 sene önce demiş ki:

    Süper bir film gerçekten çok sevdim ve emin ben bu filmi defalarca izlerim… Duygudal yerleride oldu ama daha çok ajsiyon doluydu. İnşallah 4.çıkar

  54. Eren - 3 sene önce demiş ki:

    Efsane ötesi çok iyi bi film abi 1 milyon filmi daha olsa onlarıda seyrederim.

  55. Veli - 3 sene önce demiş ki:

    2.08.00 da çok ağladım 🙁

  56. Fatime - 3 sene önce demiş ki:

    Eminim ki bu film boyle bitmicek 4cu yu bekleyin arkadaslar cikacak 100 de 100

  57. azeri - 3 sene önce demiş ki:

    omrumde baxdixim en yaxsi ucuculemeydi

  58. Sanane - 3 sene önce demiş ki:

    Harika

  59. Atk Deniz - 3 sene önce demiş ki:

    Bu Filmi 2 kez Sinamalarda izledim Sinamada Herkes Aglamıştı Bu 3.İzleyişim. harika film.

  60. Sude - 3 sene önce demiş ki:

    Abi efsane bir filmmm yaaa keşke hiç bitmese denilicek bir film devamı olmalı

  61. Sevtap - 3 sene önce demiş ki:

    Harika☺️

  62. Anar - 3 sene önce demiş ki:

    Neden i.m.d.b de 6.4 bence 10 numara 5 yildiz

  63. Nisanur ünal - 3 sene önce demiş ki:

    Abi sonda cok agladim ya gercekten cok guzel film hic usanmadan bida ha izlerim 1 ve 2 de guzel bunu izlemedn onlari izleyin 1 ve 2 yi muhtesem otesi bir filim ama soyle dusunuyorum teresayi sucluyorsunuz ama bnm fikrim iyi bir kiz ihanet etmis olblr ama oda buna mecburdu sondaki anda gercekten duygusallandim kendimi yerine koyunca anliyo insan tavsiye ederim boyle film izlemek istiyosaniz uyumsuz ve aclik oyunlarida guzel bu film ilk 5 siraya girdi bnm icin tavsiyeeeeee ediyorummmm siddetle

  64. Muhammed - 3 sene önce demiş ki:

    sonunda ağlamamak mümkün değil

  65. Ayla - 3 sene önce demiş ki:

    Sonda Çox agladım 4cü seri gəlsin

  66. Furkan - 3 sene önce demiş ki:

    Film çok mükemmel

    DEVAMI GELİCEKMİ??

  67. Veysel - 3 sene önce demiş ki:

    Fazla güzel fazla aksiyonlu ve fazla duygusal 🙂

  68. Selin - 3 sene önce demiş ki:

    Çok çok çok çok çok çok güzel

  69. mert - 3 sene önce demiş ki:

    Fazla Güzel Bir Film